Lerro
estrategikoak

Gure lerro estrategikoak enpresa gisa lantzen ditugun ardatzak dira, eta hub-a irtenbideak garatzeko.

Gastronomia

Sukaldaritza, zinea bezala da.
Emozioa da kontatzen duen .
Anne-Sophie Pic

Brixen uste dugu gastronomia sukaldaritzako esperientzia hutsa baino askoz gehiago dela; pertsonak batzen dituen eta zentzumenak pizten dituen kultura-adierazpena da. Gure irtenbide berritzaileei esker, elikagaien sektoreko enpresei joera berriak esploratzen, produktuen kalitatea hobetzen eta bezeroentzako esperientzia gogoangarriak sortzen laguntzen diegu.

Harako Street Food

Harakno euskal street food marka bat da, non lekuko produktuaren kalitatearen eta fast food kontzeptuaren bidez, bezeroak jakiarekin ere jolas dezaketela bermatu nahi dugu.

Hezkuntza

Pertsonei pentsatzen irakatsi behar zaie, ez zer pentsatu.
Margaret Mead

Hezkuntza da gizarte baten aurrerabiderako eta garapenerako giltza, eta Brixen konpromisoa hartzen dugu aldaketa bultzatzeko hezkuntza-irtenbide berritzaileen bidez. Teknologia gelan inplementatzetik hasi eta talde behartsuak ahalduntzen dituzten prestakuntza-programa pertsonalizatuak eta erakusketak diseinatzeraino.

On-tek

On-Tek en pertsonak prestatzen ditugu etorkizun teknologikorako, eta teknologia berriak lurreratzen ditugu egunerokotasunean.

On-Tek teknologia berriak ikertzen ari da, haurrei irakasteko.

Gertu

GERTU euskal kultura sustatu eta balioan jartzeko proiektua da, umeei zuzendutako tailerren bidez. Tailerren bidez, lankidetzaren eta talde-lanaren kultura eta balioak nabarmentzen dira.

 

Tizita

Tizita emakumeak ahalduntzera bideratutako proiektua da. Emakumeek hainbat kasutan dituzten arazoak detektatzen ditugu, eta hainbat ekimenekin laguntzen saiatzen gara.

Ondarea

Iragana, oraina eta etorkizuna bereiztea ilusio zehatz iraunkorra baino ez da.
Albert Einstein

 Brixen, gure kultura-ondarea babestu eta ospatzearen garrantzian sinesten dugu.

Monumentu historikoetatik antzinako tradizioetara, gure herentziaren alderdi bakoitza babestu eta sustatu egin behar da. Gure irtenbide berritzaileei esker, erakunde publiko eta pribatuei beren komunitateetako kultura-ondarea kontserbatzen eta biziberritzen laguntzen diegu.

GazteOndarea

 GazteOndarea Gipuzkoako Foru Aldundiaren eskutik Ondareari buruzko Europako Jardunaldiak ezagutaraztean datza proiektu hori, gazteek kultura-jardueretan parte har dezaten bultzatzeko.

Behin Batean

Behin batean, gure herrietako historia biziari egindako omenaldi bat da: adineko pertsonak. Haien bizitzei buruzko elkarrizketen eta galderen bidez, erakusketa bat sortu genuen, non beren istorioak partekatzen dituzten, denek irakurri eta ikus dezaten haien ondarea.

Merkataritza

Publizitaterik onena bezeroak pozik egiten dutena da.
Philip Kotler

Merkataritzaren mundua etengabe aldatzen ari da, eta Brixen gaur egungo merkatuko ur zurrunbilotsuetan nabigatzen laguntzeko gaude. Gure esperientzia eta ikuspegi pertsonalizatuarekin, produktuak saltzeaz harago doazen irtenbideak eskaintzen dizkizugu.

Esencia

Esencia comunicación komunikazio-agentzia disruptiboa da, eta gure bezeroentzako komunikazio-zerbitzu tradizionalak eta irtenbide teknologiko berritzaileak lantzen ditugu. 

Sama

Sama tokiko saltokien erakusleiho digital bat da, eta tokiko saltokiak ikusarazten laguntzen dugu, bilaketa-motor bat eta argazkiak dituen plataforma baten bidez, bilatzen duzun arropa zure etxearen ondoan aurkitu ahal izan dezazun.

EU